Buscar este blog

lunes, 11 de octubre de 2010

Treballar un dia festiu


Avui és festiu per dos terços de la població...Es el Pont de la Contstitució i jo treballo.
Hi ha un silenci que sembla que fos dissabte, em recorda a quan treballava a l’hospital i em tocava anar-hi caps de setmanes i festius, Nadals inclosos.
Ës una sensació una mica estranya, llevar-te, moure’t per la ciutat un dia que tothom dorm....m’ha semblat que era més fosc que de costum....
Ets sents més pringat que mai.
Al despatx hi ha silenci, la gent tecleja, adormilada....amb el mateix pensament que jo,; Que estic fent treballant quan tothom encara es mou entre els llençols?
Els telèfons estàn en silenci i quan un sona, és com un espatec que et fa saltar de la cadira....només se sent el soroll dels teclats....i la màquina del cafè... que no para.
Avui tenim més son del normal, és més fosc del normal, hi ha més silenci de lo normal, avui costa més del normal.

No hay comentarios:

Publicar un comentario